2012. július 6., péntek

Levendula 2012

Találtam a neten néhány hozzám hasonló (vagy még elkötelezettebb) levendula rajongót. Örülök, hogy nem vagyok egyedül ezzel a mániával. Mivel most van a levendula virágzás időszaka, és az aratás ideje, nagyon sok cikket lehet találni a témában.

Az egyik ilyen honlap a Levendulamagazin. Sok ötletet ad a levendula felhasználásával kapcsolatban képekkel, videóval, beszámol a fesztiválokról, az aratásról.

Természetesen receptek is kerülnek szép számmal a kedvenc honlapjaimon. Már szárítom az első adag levendulát konyhai felhasználásra.

Június végén nyílt egy Levendulárium nevű üzlet a Paulay Ede utcában. Én még nem voltam ott, csak a FB-on csatlakoztam hozzájuk. De ha egyszer eljutok, biztosan nem jövök el üres kézzel.
És akkor nézzük meg, hogy mi mindenre jó a levendula illóolaj, az Illóolajok.hu segítségével.

A tavaly tavasszal ültetett saját hajtatású palántáim gyönyörűek lettek, tele vannak virággal. És még nem fejeztük be a kertet, mindig van olyan hely ahova elfér egy-egy tő levendula. Idén eddig 7 bokorral gyarapodott az állomány, a többi palántát elajándékoztam.

Már nálam is elkészültek az első csokrok, lehet jelentkezni aki kér belőle. De helyettem inkább beszéljenek a képek.






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése