2013. február 17., vasárnap

Mozzarellás csirkemell

Ez is egy jól bevált könnyű kis ebéd vagy vacsora Stahl Judit után szabadon.

Hozzávalók:
  • 2 db csirkemell
  • 3-4  db paradicsom, vagy télen aszalt paradicsom
  • 1 csomag mozzarella sajt
  • 2-3 evőkanál ketchup
  • só, bors, oregánó, bazsalikom
A csirkemellfilét vékonyabb szeletekre vágtam, megsóztam, borsoztam, és az egészet beletettem egy olajjal meglocsolt jénai sütőtálba (elő is lehet sütni, de szükségtelen, mert így is megsül 30 perc alatt). Ezután megkentem ketchuppal, megszórtam oregánóval. Erre jött még rá a paradicsom és a mozzarella. 180 fokos sütőben sütöttem 30 percig, az első 15 percben alufóliával lefedve. Mire megsül enged egy kis levet a csirke ami összesül az olajjal és jó kis szaft lesz belőle.




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése