2013. február 4., hétfő

Hamburger

Többnyire jól elvagyok húsos ételek nélkül, de néha rám tör a habzsolási vágy és akkor valami töményre van szükségem.

Hozzávalók a húspogácsához:
  • 1/2 kg darált hús (én pulykát használtam)
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 1 kis fej vöröshagyma
  • só, bors, petrezselyemzöld
  • 2 kanál tejszín (de lehet tojással is csinálni)
A húst frissen daráltam, a fokhagymát és vöröshagymát is le lehet nyomni a darálón, vagy reszelni kell. A ledarált húst beízesítettem, kicsit összegyúrtam, majd kevés olajon a húspogácsákat megsütöttem. Kb. 10 perc alatt megsül, a végén egy kicsit pirítottam is.
Amíg a hús sült előkészítettem a többi alkatrészt: puffancsot szétvágtam, salátát megmostam, hagymát felvágtam, sajtot felszeltem, mustárt, ketchupot előszedtem és mindent odapakoltam az asztalra. És ez lett a végeredmény.


A sok húst egy kis gesztenyepürével nyomtuk le. Szintén egyszerű desszert, csak arra kell vigyázni, hogy mielőtt a tejszínt felverjük jól ki legyen hűtve, azaz nem árt fél órára betenni a fagyasztóba.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése