2012. június 14., csütörtök

Borsópaprikás

Az utóbbi időben többször hallottam a borsóparikásról, gondoltam kipróbálom. Nagyon egyszerű megfőzni, a legtöbb időt a borsó pucolása teszi ki. Úgy kell csinálni, mint a paprikáskrumplit.

Egy kis kacsazsíron megpirítottam a vöröshagymát, majd beletettem két teáskanál őrölt paprikát. Ebbe beleöntöttem kb. 30 dkg bosót, amit párszor átforgattam a parikás hagymán. Aztán öntöttem rá vizet, annyit hogy ellepje. Kb. 20-25 percig főztem, mielőtt a galuskát beleszaggattam. A kettő között valamikor belekerült pár karika békési kolbász és vagy két csipet só is. A galuskát két tojásból készítettem, de ehhez a mennyiséghez az soknak bizonyult, elég egy tojásból. Mielőtt a galuskát beleszaggattam, öntöttem rá még vizett. Ügyelni kell, hogy jól forrjon a szaggatás előtt. Amikor belekerült az összes galuska még 1-2 percig főztem, majd fedő alatt hagytam egy kicsit hűlni.

Anyukám javaslatára legközelebb teszek bele csirkemájat is.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése