2011. április 19., kedd

Mindenféle

Hát szó ami szó az utóbbi időben egy kicsit ellustultam. Nem mentségként mondom (írom), de egy kicsit megváltozott az életem(ünk), és így talán megbocsátható ez a "lustaság". A változás oka az egy kisbaba, aki még csak kb. akkora mint egy barack, de az életünket azért már most is felforgatja. És akkor mi jön még ezután:-)??

A kis csöppség alaposan átalakította a fegyelmezett étkezési szokásaimat. Két óránként farkaséhség tör rám, és ha nem eszem akkor az ájulás vagy a hányinger környékez. Az alvásigényem is nagyon megnőtt, vacsora után egyből hívogatott az ágy. Ha nagyon korán lefekszem, akkor tuti, hogy éjszaka arra ébredek, hogy éhes vagyok (hajnal háromkor). Amíg nem eszek addig aludni sem tudok:-)). Olyan mintha valami mámorban telt volna el ez a pár hét, azt hiszem most kezd igazán tudatosulni a dolog (a méretek láttán). De már nagyon sokat vártunk rá, úgyhogy izgalommal várjuk a következő kihívásokat is. 

Az elmúlt két hónap azért nem telt el eseménytelenül. Jártunk Franciaországban síelni és persze egy rövid Provence-i kirándulást sem tudtuk kihagyni. Íme egy pár kép:






Ja és egy videó, figyeljetek, mert ott vagyok valahol a közepén :)



Elindult egy kedves barátom blogja, ami a két kutyájáról, mindennapi életükről, versenyeikről, eredményeikről, csínytevéseikről szól, sok-sok képpel és videóval fűszerezve. Nem csak kutyabarátoknak ajánlom.

És persze visszavonhatatlanul beköszöntött a tavasz is, amit én már nagyon vártam. A legjobb bizonyíték erre a kertben nyíló krókuszok, az illatozó ibolya, a földből kibújó nárcisz és tulipán, a virágzó árvácska és százszorszép, a bimbódzó orgona és hársfa és még megannyi virágzó, zöldellő növény a kertben aminek nem ismerem a nevét. Úgyhogy beszéljenek inkább a képek és élvezzük a napsütést amikor lehet.






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése